به گزارش سراج24، هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران امروز با حضور اعضا برگزار شد و در پایان مقرر شد علی فتحاللهزاده به کارش در باشگاه به عنوان مدیرعامل ادامه دهد.
پیش از این خبرهایی از جدایی فتحالله زاده از باشگاه استقلال به گوش میرسید که با تصمیم امروز تمام حرف و حدیثها خاتمه پیدا کرد.



