قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۱
پس از جلسه هیئت مدیره

فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی شد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از جلسه هیئت مدیره در این باشگاه ماندنی شد.

فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی شد

به گزارش سراج24، هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران امروز با حضور اعضا برگزار شد و در پایان مقرر شد علی فتح‌الله‌زاده به کارش در باشگاه به عنوان مدیرعامل ادامه دهد.

پیش از این خبرهایی از جدایی فتح‌الله زاده از باشگاه استقلال به گوش می‌رسید که با تصمیم امروز تمام حرف و حدیث‌ها خاتمه پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••